Sonntag, 3. August 2008
Uppdatering
Så det är tid för en uppdatering av min blog igen.
Vad jag glömde i min sista inlägg var att jag var på Barack Obamas tal i Berlin, när jag var där. Det var ett väldigt bra tal. Jag hade en bra plats ungefär 20 meter ifrån honom. Jag hoppas att han lyckas bli president.
Sen har jag jobbat i min församling förra veckan. Det var sista vecka av sommarlov i min delstad och det betyder att det var 40 barn som kom till församlingen varje dag. Varje morgon och två dagar på eftermiddagen spelade vi ledare berättelsen om Jakob. Jag hade huvudrollen - det var jättekul. De barn som var mellan 7 och 12 år var jättesnälla och det fanns inga problem alls. Vädret var jättefint, solen och mer än 30°C hela veckan (nästan lite för varmt). Jag tror denna veckan var det första gången jag verkligen kände mig hemma igen. Jag vet inte det är verkligen svarare än jag tänkte att kommer tillbaka från Sverige...
Men nu kan jag också titta framåt för jag fick min plats på universitetet för att läser teologie för en vecka sen. Men det börja jätte sent. Lektioner börjar den fjärde november.
Hoppas ni har det bra!

... comment

 
Malin
jag hoppas också på att obama blir president. bra svenska du fortfarande skriver förrästen. inget glömt än. :) kul att du ska läsa teologi! lycka till med dina studier, även om det är långt kvar tills de börjar. kram

... link  


... comment