Sonntag, 1. Juni 2008
Tack till dem andra volontärenar och dem tre kursledanar
Tack för ett underbart volontärår!

Tack för tre underbara kurser!

Tack speciellt för var Berlinresar!

Tack för att ni gav stöd till mig när jag skadade min fot (med det ni gjorde och det ni sa!)!

Vi säger nu farväl, hejdå och vi ses igen!

Många hälsningar och kramar:

Simon "tysk"!

... comment

 
Tack själv för att du alltid var så postitiv och glad och berättade så mycket intressanta saker för oss! jag säger inte hej då, men jag säger Vi ses igen! =)

... link  

 
Malin
Sa Malin... :P

... link  

 
Emelie
Vad gulligt av dig!
Det är så roligt att prata med dig, och det hoppas jag vi får chansen att göra fler gånger!
vi ses igen

... link  

 
Tack själv Simon!
Har varit underbart att lära känna dig och att dela detta året med dig och alla andra.
Kommer sakna detta år.
Ta hand om dig så hörs vi, hoppas att vi hinenr ses en gång till innan vi åker tillbaks.

En stor Krama från Alexandra

... link  


... comment